SELENA GOMEZ


SELENA GOMEZ

lovekoorosh06@yahoo.com


ترجمه ی آهنگ all i want for christmas is you !

Christmas

من چیز زیادی برای کریسمس نمیخوام

There Is Just One Thing I Need

اینجا فقط یه چیز هست که من بش نیاز دارم

I Don’t Care About Presents Underneath The Christmas Tree

من به اونایی که زیر درخت کریسمسن کاری ندارم

I Don’t Need To Hang My Stocking

من نیازی ندارم که حس خودمو از دست بدم

There Upon The Fireplace

اینجا کنار شومینه …

Santa Claus Won’t Make Me Happy

پاپا نوئل نمیتونه منو خوشحال کنه

With A Toy On Christmas Day

با یه اسبابازی توی روز عید

I Just Want You For For My Own

من فقط میخوام تو برای خودم باشی

More Than You Could Ever Know

همیشه چیزای بیشتری هم میتونی بفهمی

Make My Wish Come True

ارزوی منو تبدیل به واقعیت کن

All I Want For Christmas Is You

همه چیزی که برای کریسمس میخوام تویی

You Baby

تو عزیزم

I Won’t Ask For Much This Christmas

من دیگه سوال های زیادی نمیپرسم تو کریسمس امسال

I Won’t Even Wish For Snow

من دیگه برای برف باریدن ارزو نمیکنم

I’m Just Gonna Keep On Waiting

من فقط میرم تا منتظرت بمونم

Underneath The Mistletoe

زیر درخت کریسمس ( میسلوتو)

I Won’t Make A List And Send It

من دیگه لیست چیزایی که میخوامو نمینویسمو نمیفرستمش

To The North Pole For Saint Nick

به قطب شمال برای پاپا نوئل

I Won’t Even Stay Awake To

من نمیخوام حتی تا صبح بیدار بمونم

Hear Those Magic Reindeer Click

تا صدای گوزن های شمالی پاپا رو بشنوم

Cause I Just Want You Here Tonight

چون فقط میخوام امشب اینجا باشم

Holding On To Me So Tight

منو تو بغلت فشار بده خیلی محکم

What More Can I Do

چه کار بیشتری میتونم انجام بدم

Baby All I Want For Christmas Is You ، You

عزیزم همه چیزی که برای کریسمسم میخوام تویی ، تویی

All The Lights Are Shining

همه این لامپ ها دارند میدرخشند

So Brightly Everywhere

و همه جارو حسابی روشن میکنند

And The Sound Of Children’s

و اهنگی که بچه ها میخونند همه جا هست

Laughter Fills The Air

خنده و شادی هم اسمونو پر کرده

And Everyone Is Singing

و همه در حال اواز خوندنند

I Hear Those Sleigh Bells Ringing

و من صدای زنگ صورتمه هارو میشنوم

Santa Won’t You Bring Me The One I Really Need

سانتا نمیتونی برام اون چیزی که میخوام رو ارمغان بیاری …

Won’t You Please Bring My Baby To Me

یعنی تو نمیتونی ؟ لطفا چیزی که میخوام رو برام بیار

Oh, I Don’t Want A Lot For Christmas

اووو … ، من چیز زیادی از کریسمس نمیخوام

This Is All I’m Asking For

این تنها درخواست منه

I Just Want To See My Baby

من فقط میخوام عشقمو ببینم

Standing Right Outside My Door

درست مقابل در خونمون منتظرت می ایستم

Oh I Just Want Him For My Own

اوو من فقط میخوام اون برای من باشه

More Than You Could Ever Know

چیز های بیشتری هم حتی میفهمی

Make My Wish Come True

ارزو هامو به حقیقت تبدیل کن

Baby All I Want For Christmas Is You

عزیزم اخه همه چیزی که برا کریسمس امسالم میخوام تویـــــــــــــــــی

All I Want For Christmas Is You Baby

همه ی چیزی که واسه کریسمسم میخوام تویی

All I Want For Christmas Is You Baby

همه ی چیزی که واسه کریسمسم میخوام تویی


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت17:36---6 اسفند 1390
سلام داداش... چرا دیگه به وبم نمیاید؟؟؟
*** با یه سوال آپـــــــــــــــــــــم
خوشحال میشم سربزنید ***


maryam
ساعت18:01---15 بهمن 1390
سلام... ممنونم که به وبم میاید و خوشحالم که بهتون آرامش میده... وب شما هم خیلی قشنگه... موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: koorosh | تاريخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |